torstai 26. joulukuuta 2013

Alku

Heips! Olen kissankello ja tämä on minun ikuisuusprojektini. Olen 21 vuotias ja tällä hetkellä painan 110 kiloa ja olen 174 cm pitkä ja painoindeksini on 37, eli olen huomattavasti ylipainoinen. Alunperin olin 120 kiloa ja olen siitä saanut jo sen 10 kiloa tiputettua. Taustani ovat me että vuonna 2009 painoin 75 kiloa ja olin onnellinen, sillonintällöin liikkuva henkinen pullamössö. Sitten erosin erittäin pinnallisesta poikaystävästäni ja ajattelin että nyt vähän annan itselleni löysää ja ennenkuin huomasinkaan niin painoin jo 109 kiloa, siitä vielä vuodessa painoni nousi 120 kiloon. Toisen erittäin rankan eron tiimellyksessä ostin itselleni vaa'an ja astuin siihen itku kurkussa 10.9.2013 ja paino oli hurja. Tajusin että nyt riittää, itsetuntoni oli olemattomissa, painoni oli huipussa ja näytin kamalalta ja kehossa ei tuntunut hyvältä olla. Päätin aloittaa kirjoittamaan tätä omaa laihdutusblogia luettuani pitkään muiden blogeja ja huomattuani kuinka paljon siitä inspiroidun. Tämän blogin ideana on päivittää painoa, kertoilla liikunnoista ja ruokailusta ja toivottavasta saada palautetta lukijoilta. Aikeena on myös jossakin vaiheessa lisätä kuvia ja vertailla niitä, kellarissa on myös paljon pieniä vaatteita joihin olisi kiva mahtua.  Pienin askelin voittoa kohti.

-Kissankello

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.