torstai 8. lokakuuta 2015

Mehulinko

Noin vuoden mehulingosta haaveiltuani sain sellaisen vihdoin kätösiini. Syntymäpäivälahjaksi saatu mehulinko oli parempaa kun olisin voinut kuvitellakkaan.  Ennen omaani en ollut koskaan päässyt moista kokeilemaan, mutta kaikenmaailman blogit ja dokumentit on kyseisistä tullut katsottua.
Nyt alkuviikon laitetta käytettyäni voin sanoa olevani rakastunut sekä totaalisen aloittelija. Aamuisin on tullut tehtyä niin monestakin blogista tuttu sitruuna-inkiväärishotti. Niin pahaa kun se onkin niin todellakin toimii ja saa ruuansulatuksen että nenän toimimaan!  Erityiskiitollinen olen tästä nyt kun jokavuotinen nuha pääsi taas yllättämään.  Shotin lisäksi olen tehnyt omena-päärynämehua sekä appelsiini-kiivi-viinirypälemehua. Viikonloppuna toivottavasti pääsee sitten kokeilemaan jotakin uutta.
Alku on kuitenkin ollut hieman hidas kun en ole reseptejä ehtinyt lukemaan joten en yhtään tiedä mitä kaikkia mehuja sitä voisikaan tehdä.  Tämä mahdollistaa niin paljon enemmän kuin vain "kosteat" hedelmät.
Lupaan kirjoittaa tänne parhaat reseptit kunhan ne löydän ja ehdottomasti suosittelen vastaavaa laitetta kaikille!



-Kissankello

2 kommenttia:

  1. Hei, mulla on melkein sama masiina ja olen myös tykännyt! :) Törmäsin juuri blogiisi ja onnittelut hienosta urakasta, ihan mieletöntä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Juuri sinulta olen tämän viimeisimmän mehuinnostuksen saanutkin. Ja tsemppiä sinnekkinpäin!

      Poista

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.