sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Viikon odottamaton yllätys

Heippa. Eilen jo lupailinkin että tulisin tänne päivittämään vaakakuulumisia kunhan vaa'alle kerkeän. Noh aamu valkeni kaikessa kirkkaudessaan ja herätessäni tajusin heti että on aika astella vaa'alle. Se mitä vaaka näytti oli kylläkin totaalinen yllätys jota en todellakaan osannut odottaa. 80,7 kg !!!
Sehän tarkoittaa sitä että kaksi viikkoa aikaa pudottaa 700g ja olen synttäri tavoitteessani. mahtavaa! tämä ketoosidieetti todella toimii!  

Huolenaiheena kumminkin synttäreille suunnitellut suklaakakut ja ravintolareissut. Jos painon saa sinne alle 80 ja se tulee nousemaan herkuttelujen seurauksena, niin kuinka pahalta tuntuu taas palata pudottamaan jo pudotettuja kiloja. Lisäksi olen ollut tipattomalla nyt neljä viikkoa ja kaksi yksi ja puoli olisi vielä edessä ja tarkoituksena olisi tietysti synttäreillä lähteä baariin. Kuinkahan paha krapula ja turvotukset ovat taas luvassa. Pitää kai vaan palata heti maanantaina ruotuun ja yrittää patistaa herkkuhimot ja pöhötykset.

Samalla kun kerron ketoosidieetistä ensi viikon loputtua, lupaan myös laittaa mitat ennen ja jälkeen.

Ihanaa sunnuntaita kaikille!

-Kissankello

2 kommenttia:

  1. Oi onnea! :-) Eipä tosiaan paljon puutu! :-) Miten meinasit jatkaa ketoosidieetin jälkeen niin ettei paino sitten hupsahda takaisin? Oon kauheen skeptinen kaikkia dieettejä kohtaan :-) Jo pudotettuja kiloja on ärsyttävä pudottaa mutta onneks yhen päivän mätöt tipahtaa aika nopeesti alkulukemaan korkeintaan yhen viikon aikana :-) Pitää sitä synttäreistä voida nauttia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ajatellut pikkuhiljaa palata normaaliin ruokavaliooni lisäämällä hiilihydraattien määrää ja vähentämällä rasvaa. Oman "tavallisen" ruokavalioni olen kokenut hyväksi enkä liho sillä, kunhan syö pääosin kasviksia ja lihaa ja vähemmän hiilareita olematta kuitenaan vhh-linjalla. Herkut tulevat edelleen pysymään harvemmassa ja olen lukenut etteivät kilot palaudu jossei niitä syö takaisin. en yleensäkkään jojoile hirveästi muutakun korkeintaan joulukilon tai kesäkilon. Olen kyllä positiivisesti yllättynyt tästä ja helpottaa muutaman "turhan" viikon jälkeen huomata että pystyn edelleen pudottamaan.

      Poista

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.