torstai 9. tammikuuta 2014

Avain onneen?

Jee! Kävin tänään kehonkoostumusmittauksessa! Oli todella kiva nähdä tuloksia siitä mistä kroppa koostuu tällähetkellä. Olen siis menossa Herbalife laihdutusryhmään, jossa tapaamiset ovat kerran viikossa 12 viikon ajan ja joka viikko tehdän uudet mittaukset jotta sitten voi tarkastella niitä muutoksia ja tämä on ihan huippu juttu!

(Tästä alkaa avautuminen)
 Ainoa miinus oli että kun liityin netissä niin siellä luki selvästikkin että ei ostopakkoa... No niin ymmärrän että tämä henkilö joka ryhmää pitää elää myytyjen tuotteiden tuloilla, mutta silti. Sitä tyrkytyksen määrää. Sanoin selvästi että minulla ei ole tällähetkellä rahaa mutta eipä sillä tuntunut olevan vaikutusta asiaan. Lopulta suostuin laskulla ottamaan yhden pirtelömaun jota olen jo pitkään halunnut kokeilla, niin tämä nainen sanoi minulle että ei usko että kukaan voi laihtua ilman näitä tuotteita. Siinä meni minun rajani suuttumiselle. Olen laihtunut jo yli 10 kiloa ja vasta viimeisenä kuukautena olen syönyt tätä pirtelöä. (toki tuotteita oli kymmeniä erilaisia lisäaineista, vitamiineihin ja välipalapatukoihin). Lisäksi kun sanoin että minulla on tätä vastaavaa kotona mutta eri merkkiä niin sain hyvin merkitseviä katseita, ja selvän vastauksen että kyllähän noista tuotteista olen kuullut, mutta en sano kyllä mitään ja kamala virne päälle! OH raivostuttavaa ja tiedän tuotteen hyväksi joten ärsyttää tämä oman tuotteen ylimainostaminen ja muiden mollaus.
 Ymmärrän ettei nainen halunnut olla kusipää vaan tämä on hänen työtään. Mutta odotin sentään jotakin kohtuutta kun netissä luki ei ostopakkoa. Mutta olen päättänyt että tästä huolimatta menen ryhmään vaikka nyt vähän tyhmältä tuntuukin.
(Avautuminen loppuu)

Kiehtovampiin aiheisiin eli itse mittaus!

Paino : 109,5 Ärsyttävää! vaatteet päällä lounaan jälkeen!

Rasvaprosentti : 48,1

Lihasmassan paino : 54 Tästä olen jopa hieman ylpeä!

Kehon lepoaineenvaihdunta : 1831 Yhyy tämä on ihan kamalaa

Kehon metabolinen ikä : 50 ! En voinut kuin vetää syvää henkeä, niin kamala tämä oli!

Sisäinen rasva : 9 Tämä oli hyvä, voisi olla vähän parempi, mutta ei huono puolella!

En malta odottaa mitkä luvut tulevat 12 viikon päästä, Voin vaikka luvata laittaa nämä aina kun saan näitä, mutta eniten odotan tuloksia viimeiseltä kerralta. Lisäksi kolme eniten laihduttanutta saa palkinnon ja se onkin hyvä motivaatio aina!

-Kissankello

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.