maanantai 20. tammikuuta 2014

Ongelmia

Nyt tuntuu että ensimmäistä kertaa tulee ihan täysi stoppi. Mitään saa aikaiseksi. Ärsyttää ja motivaatiota ei löydy mistään. Mitä tässä tilanteessa tulee tehdä? Syömiset menee ihan okei, mitä nyt sillointällöin pastaa ja suklaata, mutta yleensä kalorit on n. 1200-1700. Mutta se laskeminenkin on tökkinyt. Laihdutusryhmään pitää täyttää ateriakortit johon pitää kirjata jokaikinen syöminen. Toivottavasti en lennä ulos, mutta en ole jaksanut kirjoittaa mitään. Ja sekin ärsyttää. Kovasti olen tähän hetkeen asti ollut motivoitunut, mutta viime viikko ja pakkaset tuntuvat luhistavan minun taistelutahtoni. Voiko se tosiaankin olla vain siitä etten pääse liikkumaan ulos? Antakaa vaan kaikki vinkkinne mitä tiedätte että pääsen ylös tästä mutakuopasta. Kiitos.

-Kissankello

4 kommenttia:

  1. Noissa tilanteissa mä olen vaan lähtenyt rämpimään eteenpäin. Eli jos ei yhtään kiinnosta urheilla, niin mä olen ihan kirjaimellisesti pakottanut itseni sinne lenkille ym. Oon sitten manaillut vaikka ekat puoli tuntia hengen alta, mutta oon vaan mennyt ja tehnyt, ja sitten vähän ajan päästä siitä rupee nauttimaan.

    Ruokapuolella tää on kanssa toiminu jotenkuten. Rahkaa vaan naamariin vaikkei maistuis :D

    Onneks ei oo kovin monesti tullut ihan tota pakottamistilannetta, ehkä kaksi-kolme kertaa. Muuten sitä vaan kattelee inspiroivia kuvia ja oikeasti miettii miksi tän alotti ja mitä kaikkea tästä saavuttaa.

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista
  2. Komppaan Kaukaa Kaunista, taisitkin jo mainita kaiken mitä itse olisin vastannut :) Itse oon myös vaan joko repiny itteni pakolla liikkeelle tai lopettanut aiemmat herkuttelut seinään. Joskus tosin nimenomaan se ranttalipäivä kaikenmaailman laiskotuksineen, herkkuineen päivineen on myös auttanut. Toki edellinen ei auta painon puolella mutta ehkä hieman fiilispuolella se otteen löysääminen hetkeksi, huom, HETKEKSI auttaa. Usean päivän herkkuputki toisaalta taas pistää kummasti arvot järjestykseen kun huomaa miten huono olo liiasta herkuttelusta, löllöömisestä ja liikkumattomuudesta tulee. Niin ja hei! Vertaile ennen-jälkeen kuvia, vaatteita tai mittoja, ne auttaa kanssa motivoitumaan! Myös jokin kiva pienempi tai suurempi palkinto hyvästä työstä esim. viikonloppuna tms auttaa jaksamaan.

    Ja myö vahdataan täällä sun jokaista liikettä! ;) Sä pystyt tähän!

    VastaaPoista
  3. P.s Liikuntakin aiheuttaa riippuvuutta ja ainakin ite oon huomannu että känkkäränkkäolo saattaa johtua nimenomaan liikkumattomuudesta! Etenkin laihiksen alkupuolella kun liikunta ei ollu niin säännöllistä, oli jännä huomata että keljutuksen syynä olikin tosiaan se että ei oo liikkunu tai päässyt ulos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah kiitos, olette niin kultaisia. Ehkä tämä tästä. Sain juuri uudet ulkoilukengät niin ehkä sitä uskaltaa tonne pakkaseenkin lähteä. Huomaa kyllä miten nämä kommentit auttaa jaksamaan ja puskemaan eteenpäin.

      Poista

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.