maanantai 6. tammikuuta 2014

Tuloksia.

Heips! Olen muutaman viimeviikon kamppaillut yhtä joulukiloa vastaan jonka sain jouluaatosta, siitä ainoasta päivästä jolloin minulla oli lupa lipsua ja kunnolla. Noh se yksi kilo onkin ollut todella tiukassa, mutta nyt olen vihdoinkin saanut pudotettua sen ja hippusen ylimääräistäkin. Nyt painoni on 107,5 kiloa ja olen erittäin onnellinen että saan taas näkyviä tuloksia! Joskus sitä tuntuu niin junnaavansa paikoillaan kun tuloksia ei näy, ja varsinkaan kun minulla ei vieläkään ole mittanauhaa jolla voisin mittailla. Mutta se on ostoslistalla heti ensimmäiseksi kun saan rahaa. Mutta hurraahuuto edistykselle! menenkin tästä jatkamaan samaan malliin!

Googlesta

-kissankello

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ja kerrot mielipiteesi sekä vinkkisi.